søndag den 19. august 2018

Min sommerlæsning 2018 - update 3

Missede du mine første updates på min sommerlæsning? Så kan du finde den lige her: update 1update 2











Min sommerlæsning fra 1. august til 15. august




Selve læsningen: 

Det har næsten været ren elendighed med at få tid til at læse i første del af august, på trods af at jeg næsten havde ferie de 14 dage - men vi fik til gengæld nået rigtig meget herhjemme og vi har lavet rigtig mange ting sammen. Så det kan jeg ikke beklage.



Lidt om de bøger jeg har læst: 

Starry eyes startede jeg ud med at læse med rullende øjne, men endte med at synes det var en helt vild fantastisk bog. Den minder mig om hvorfor det er jeg ikke dropper læsning undervejs. Love, life and the list var ret skuffende. Det var skønt endelig at stifte bekendtsskab med Virginia Woolfs forfatterskab, og de to bøger jeg stadig er i gang med 'Circe' og 'Dragonfly in amber' forudser jeg bliver virkelig gode læseoplevelser.




Sommerstemning / sommervibe i bøgerne indtil videre:

Jeg føler mig i år ret uheldig med sommerstemning indtil videre. Måske forlange jeg bare for meget. Men Starry eyes er indtil videre været den der har givet mest sommerstemning og det var den virkelig også god til. Det var et virkelig skønt hiking eventyr jeg var på der.





Læsevlog - hvori jeg tager jer med på de 14 dages læsning:















Stadig igang med:








Læst indtil videre (og siden sidste update):






Læst, men som ikke var en del af den oprindelige sommerlæseliste:









Bøger jeg med sikkerhed ikke kommer til at læse den sidste del af august:











Stadig tilbage på sommerlæselisten:








SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig