fredag den 2. november 2018

Farvel oktober, goddag november

Jeg forstår ikke rigtig hvor oktober blev af. Den forsvandt lidt i travlhed, lidt sygdom og bogglæde, for så at kulminere i årets helt store bogfest: Bogforum. Men meget mere om det senere.





I oktober var/har jeg …

… på bogforum og mødt en masse dejlige mennesker. Der kommer snart et par indlæg omkring det, men indtil da kan du læse lidt om mine oplevelser på bogforum her 

… I biografen og se Vildheks (inviteret af forlaget Alvilda) - og som jeg desværre ikke var helt oppe og ringe over

… Set 'Hvis bare det var mig' og 'Hidden Figures' - begge fantastiske film. Læs mere om hvad jeg mener om dem, på min anden blog, her

… holdte jeg efterårsferie (da alle andre var på arbejde), men den forsvandt desværre i at hele huset var syg på skift.

… læste jeg nogle virkelig fantastiske bøger - blandt dem elskede jeg højest Væddermændenes Nat og Fra Libanon til Lærkevej










I november vil/skal jeg:

Se fantastiske skabninger 2. Shit jeg glæder mig helt vildt!

Derudover skal jeg også se både House of Cards og Outlander. Jeg glæder mig absolut mest til at se Outlander. Jeg har også fået et godt øje til den nye Sabrina tv-serie - primært fordi den indeholder en af mine ynglings skuespillerinder. Nemlig Miranda Otto (yes, hende fra Lord of the Rings)

Læse masser af julebøger - jeg har allerede lavet en lang liste, og har faktisk allerede et par tilføjelser jeg gerne vil gøre.

Generelt gå i julemode. Jeg elsker julen!

Blogge lidt oftere - i samme stil som jeg gjorde det i oktober. Der er simpelthen så mange julebøger jeg gerne vil skrive om.

Ikke købe flere bøger til mig selv - overhovedet! Der skal jo være noget at ønske sig til jul.

Sætte de stærkeste teer (og alle juleteerne) længst frem i teskabet. Og ellers komme masser af kanel i kaffen.

Se om jeg ikke godt lige kunne få læst nogle flere bøger fra min efterårslæseliste. Jeg har kun fået læst tre bøger fra listen (tiden gik med masser af aktuel bogforumlæsning i stedet) Men lidt mere vil jeg læse - jeg har et særligt godt øje til Lethal White.



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig