mandag den 4. februar 2019

Farvel januar, goddag februar



Er januar ikke bare forsvundet ud af det blå? Jeg synes det hele går alt for stærkt ligenu. På den ene side betyder det at foråret snart kommer, men samtidig betyder det også at sneen snart forsvinder og at tiden går så hurtigt at jeg ikke føler at jeg når noget.

Men her er lidt om hvad der alligevel skete i januar og hvad jeg ser frem til i februar:





Det skete i januar:

Instagram profilen 1000 bøger anbefalede min bog 'Tæl med biler' <3

Fejrede jeg 1000 følgere på Skrivepultens instagram profil.

Fejrede jeg min fødselsdag

Købte jeg alt for mange bøger ... måske en effekt af at jeg ikke fik bøger i hverken julegave eller fødselsdagsgave.

Designede jeg en forside som jeg selv er fuldstændig skudt i og skal indramme en virkelig god bog! Bog og omslag mangler stadig at blive offentliggjort, men bogen udkommer her til foråret, så jeg er sikker på det snart skal offentliggøres.

Vi fik den bedste besked - at sønnike fik den bedste børnehaveplads - hvilket lige så ud til at være fuldstændig umulig.












I februar skal/vil jeg:

I teateret for at se Leonora Christina - jeg glæder mig helt vildt

Holder jeg en lille kærlighedsuge her på bloggen i forbindelse med valentines day - og så er kærlighedsgenren jo en af mine absolutte yndlings genre.

Se Carol på Netflix

Skal jeg gense Game of Thrones tv-serien

Hvis tid eller mulighed vil jeg gerne se Vilde Rolf 2 og Green Book i biografen.

Ved godt jeg har skrevet det her masser af gange før uden at det er blevet til noget - men you know, håbet er grønt - jeg vil gerne skrive mere fast i februar.





SHARE:

2 kommentarer

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig