tirsdag den 10. september 2019

Farvel august, goddag september

I august …

… fik jeg ikke læst så mange bøger og havde lidt en læsekrise, men det er åbenbart meget normalt for mig, at jeg i august hver år altid lige taber pusten et øjeblik. Måske er det bare eftervirkninger af sommerferien.

… været i og hjemvendt fra Disneyland - jeg elsker den forlystelsespark

… vendte jeg tilbage på arbejde efter ferien og fik endelig fortalt dem og senere resten af verden at jeg var gravid

… kom 'Kaldet fra Galathea' og 'Blodets sti' fra tryk - dem havde jeg designet forsider til og var ret spændt på det endelige resultat, men de var bare trykt så fine.

… fik jeg endelig set en række film - primært superhelte film og jeg har skrevet lidt om dem her









I september …

… glæder jeg mig til at finde mine efterårsteer og tykke trøjer frem

… udkommer mine to næste papbøger (eller det gjorde de i går)

… fik jeg endelig uploaded en ny video efter 4 måneders stilhed på den front

… deltager jeg i #septemberbøger på instagram og følger flittigt med hos andre der gør det samme

… er jeg begyndt at følge med i den virkelig fede dokumentar om at skrive bøger som Nanna Foss og Boris Hansen har startet. Det hedder 60 uger til udgivelse og I kan se det første afsnit på deres youtube kanal lige her - og det er en klar anbefaling, for det er virkelig fantastisk at følge med.

… skal jeg til fantasyfestival i Esbjerg med forlaget Turbine - og jeg glæder mig helt vildt! Ses vi?


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig