onsdag den 18. september 2019

Injustice: Gods Among Us Year One: The Complete Collection





Injustice: Gods Among Us Year One: The Complete Collection

Forfatter: Tom Taylor
Illustratorer: Jheremy Raapack, Jonas Trindade, Axel Gimenez, Mike S. Miller, Bruno Redondo, David Yardin, Tom Derenick, Kevin Maguire, Neil Googe og XarmanicoSerie: Gods Among Us #1
Genre: Graphic novel, superhelte/fantasy
Målgruppe: Voksne

Serien fås ikke på dansk


Superman is Earth's greatest hero. But when the Man of Steel can't protect the thing he holds most dear, he decides to stop trying to save the world-and start ruling it.

Now, the Last Son of Krypton is enforcing peace on Earth by any means necessary. Only one man stands between Superman and absolute power: Batman. And the Dark Knight will use any method at his disposal to stop his former friend from reshaping the world in his shattered image.



Forstil dig alle dine yndlings superhelte samlet i en graphic novel. Forstil dig Batman vs Superman, hvor Superman pludselig har mistet alle sine værdier og sætter sig for at løse verdens problemer ved at sætte ild mod ild. Det er hvad Injustice handler om. Den handler om den dybeste form for rigtig og forkert man kan finde, for kan man bekæmpe ild med andet end ild?! Og i den her verden bliver Superhelte først virkelig farlige når de ikke har et retsystem at holde sig til, når de bliver enerådige.

Ja, det siger næsten sig selv at den her graphic novel virkelig er fed! Den er virkelig spændende og på alle måder en pageturner. Grunden til jeg ikke er på seks stjerner er fordi jeg har lidt nogle issues med nogle af superheltene. Jeg synes f.eks. Wonder Woman er afbilledet fuldstændig forkert. Og jeg har et issue med at så mange af de virkelig store superhelte er på Supermans side.

Jeg elsker de grafiske illustrationer, og jeg nød virkelig at læse historien, så jeg skal helt sikkert læse videre i serien, men jeg er meget spændt på hvor langt tid de kan trække det battle mellem Batman og Superman ud.





SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig