onsdag den 6. november 2019

Julelæsning 2019 - update 1


 (Nogle af de viste bøger er anmeldereksemplarer)




Jeg havde egentlig ikke regnet med at lave en julelæseupdatering allerede, men vi har allerede læst en del for sønnike. Jeg undervurdere vidst hvor mange julebøger vi kan nå igennem når vi læser højt hver aften. Normalt plejer vi også at læse de samme historier højt flere aftener i træk, og det har vi også gjort meget med 'Alene hjemme' bogen, men indtil videre har det været fint med en af de andre historier hver aften også, indtil videre. Så ligenu er vi allerede på vej igennem '5 minutter i jul'

Og traditionstro så kan jeg jo ikke lade være med liiige at tilføje bøger til listen hen ad vejen. Så jeg har tilføjet et par børnebøger mere, når nu det ser ud til at vi alligevel flyver igennem dem, så er jeg også ret sikker på at vi når at læse dem.

Så sådan her ser det altså ud endnu til nu:






Julebøger jeg har læst indtil videre








Julebøger vi indtil videre har læst højt for sønnike







Nye julebogstilføjelser til læselisten










Julebøgerne vi mangler at læse













SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig