fredag den 5. juni 2020

My Favorite Planner








My Favorite Planner - 2020/2021

Genre: Dansk kalenderbog
Målgruppe: Alle der har behov for at holde styr på sin aftaler
Udgiver: Forlaget Aronsen

Tak til forlaget Aronsen for anmeldereksemplaret


My favorite planner er en unik kalender, der kombinerer den klassiske kalender med en kalender, hvor du kan holde styr på dine personlige mål og intentioner. Planlægning er vigtigt, når man vil opnå ro, større overskud og mindre stress i hverdagen. 



Jeg var ret vild med den sidste kalender fra 'My Favorite Planner', men jeg finder uden tvivl deres nye kalender endnu mere funktionel og behagelig at bruge. Den nye kalender er mere handy fordi en uge nu er fordelt over et opslag, og det gør den nemmere at have i hånden, eller i tasken. Personligt kan jeg også rigtig godt lide at have overblik over hele min uge på en gang i stedet for kun to dage af gangen som det var i den forgående kalender. 

Det er derfor på alle måder en virkelig flot kalenderbog af høj kvalitet. Indbindingen er super lækker og jeg er vild med den grønne farve man kan få kalenderen i. Man kan få kalenderen i flere forskellige farver, blandt andet grå og mørkeblå. Så der er noget for enhver smag. 









Nu kan man jo også ligefrem - måske - fylde begivenheder i sin kalender igen efter corona lockdown. De første seks måneder har jeg nærmest ikke haft aftaler at holde styr på, både pga. Corona, men også fordi jeg fødte min søn i starten af januar. Så det var nærmest af ren begejstring at jeg tog hul på kalenderen, :0) Jeg trænger sådan til at se frem til en masse spændende aftaler.

Den indeholder alt hvad jeg behøver i en kalender og jeg kan særligt godt lide, at der på hvert opslag er mulighed for at skrive et ugenligt mål, en todoliste og ugens intentioner. Jeg er også rigtig glad for de mange notessider bagerst i kalenderen, for mig højner det funktionaliteten yderligere. Indtil videre har jeg mine planer for barnedåben til at stå så jeg ikke glemmer noget, men jeg forudser at jeg kommer til at fylde den op med skønne lister. På den måde er det både en bulletjournal og kalender i en og samme bog.

Kalenderen indeholder årsoversigt, månedsoversigt, ugeplan, månedlig reflektion og notesider.






SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig