onsdag den 1. juli 2020

Skrivskrivskriv.dk - Kickstart dit forfatterskab - et online kursus

Reklame




I min barsel har jeg (da jeg endelig fik lidt tid og overskud) haft fokus på at skrive mine egne tekster - og udforske mine egne ideer. Hvilket jeg virkelig har nydt. Så da Anna fra www.skrivskrivskriv.dk spurgte om jeg ville deltage i hendes kursus og give min ærlige mening omkring det, så sprang jeg til med det samme.

Anna, der selv er forfatter, har lavet et onlinekursus, som har til formål at kickstarte dit forfatterskab, så hvis du (som mig) går med en lille forfatterdrøm i maven, så kan jeg helt sikkert anbefale hendes kursus.

For kun 750 kr. (plus moms) får du fem skriveøvelser i fem uger, der har til hensigt at gøre dig endnu skarpere og dygtigere. Om fredagen i den uge får du input til teksten så du kan arbejde videre med den. Og et par gange får du mulighed for at indsende din egen tekst, som Anna så giver feedback på.



Det jeg personligt var særligt vild med, var at Anna har et nærværende fokus på teksten. Et nærvær som jeg faktisk ikke har set før i andre kurser. Hun får dig til at forholde dig til din tekst på en ny måde. Hun får dig til lige at kigge ekstra godt på din tekst - er der noget der kan strammes op? (og det er der vel egentlig altid, vi har bare lige brug for at nogen minder os om det engang imellem) - er der noget der kan vendes eller drejes? Muligvis gøres mere forståeligt ...

Du får et helt andet fokus på din tekster, og de ting kan du tage med videre når du er færdig med kurset. Jeg er selv blevet langt mere bevidst om hvordan jeg beskriver ord som 'dejlig' på en mere nuanceret måde, så læserne får et skarpere billede af hvad det er jeg forsøger at formidle til dem.

Men det aller bedste ved kurset var faktisk Annas input til den indsendte tekst. 750 kr er ret billigt for at få nogen til at se på dine ord - dit sprog. Det har jeg personligt savnet. Når man ikke er udgivet eller har en redaktør, så har man ikke nogen der prikker en på skuldren og siger: hey, det er det der du skal arbejde videre med. Det er det der som gør at du rykker dig som forfatter. osv. osv.







Så jeg vil helt sikkert anbefale 'Kickstart dit forfatterskab', hvis du som mig ligenu godt kunne bruge et godt og solidt spark for at komme i gang med din forfatterdrøm og gerne vil have udpeget hvor du helt konkret kan udvikle dig som forfatter.



THE DEAL:


Næste onlinekursus starter mandag d. 3. august 2020 klokken 08.00

Herefter modtager du i uge 32 - 36 den ugentlige skriveøvelse mandag samt tips til den videre tekstudvikling fredag morgen.

To gange i forløbet sender du tekst til Anna, som du har lavet ud fra hendes skriveøvelser og hun vender tilbage med feedback med konkrete udviklingsmuligheder.

Du kan tilmelde dig på www.skrivskrivskriv.dk eller på anna@skrivskrivskriv.dk

Kurset koster 750 kr plus moms

Følg også Anna på instagram her



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig