lørdag den 4. juli 2020

Farvel maj og juni 2020








Det fik jeg læst i maj og juni:


Forglem mig ej (Rosenholm-trilogien #2) af Gry Kappel Jensen
Tatovøren fra Auschwitz af Heather Morris 
Skyggen fra Nord (Grænsen til Trafallas, #2) af Julie M. Day 
The Colossal Magic Nothing (Rat Queens, #5) af Kurtis J. Wiebe 
Unearthly (Unearthly, #1) af Cynthia Hand (genlæsning)
Af blod og støv (Sagakvartetten, #1) af Julie M. Day 
Every Heart a Doorway (Wayward Children, #1) af Seanan McGuire





Det skete der i maj og juni:



Fantasyfestivallen blev aflyst og Gyldendal, Politikens forlag med flere har meldt afbud til årets bogforum. 


Black Lives Matter 

JK Rowling kom i modvind




Set masser af forfatter-lives (de synes at springe frem her og der) bl.a. 60 uger til udgivelse, Julie M Day, Gry Kappel Jensen og Tobias Stenbæk Bro. 

Jeg har fået mere tid til mig selv og det har jeg brugt på at fokusere på mine egne skriblerier og det har været helt fantastisk. Både at sætte hjernen igang med at udfolde de mange ideer der dukker op men også at få en masse skøn input af diverse kurser.




Indlæg:


5 INGREDIENSER

BLOGGEN BLIVER 8 ÅR I DAG

SOUL IN DARKNESS

TATOVØREN FRA AUSCHWITZ

KAN EN ANMELDELSE BLIVE FORÆLDET?

MY FAVORITE PLANNER

BAKING MOMENTS

SOMMERLÆSNING 2020

MINE NYESTE BOGKØB #8

BABY - 100% NATURLIG

FORGLEM MIG EJ

FARVEL MARTS OG APRIL 2020

INTERVIEW MED JULIE M DAY





SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig