onsdag den 8. juli 2020

Sommerlæsning 2020 - update 1


Det her er første update af min sommerlæsningsliste. Du kan læse om hvad jeg valgte at læse og hvorfor lige her










Som sædvanlig har jeg tilføjet flere bøger på min sommerlæseliste, men det skyldes at jeg grundet Black Lives Matter bevægelsen gerne vil læse bøger skrevet af sorte og om sorte (så jeg har også højnet antallet jeg vil læse af højaktuelle bøger til 2) plus jeg trænger sådan til at læse flere graphic novels - især efter at jeg fandt ud af at 'Back to the future' graphic novels er fuldendt. Jeg har desuden tilføjet Sanditon af Jane Austen selv efter jeg fik set filmatiseringen, for jeg vil vældig gerne finde ud af om de har gjort et godt job med filmen eller ej.

Jeg har forsøgt at tage lidt video hist og her i min sommerlæsning og som jeg vil dele med jer i disse sommerlæsningsupdates. Her har I den første:











Well status i første update er ikke så imponerende. Jeg har kun læst disse færdig - men jeg er dog i gang med en hel del:



Bøger jeg har læst fra sommerlæselisten:


 

 


 

Bøger fra sommerlæselisten som jeg er i gang med:







Bøger jeg har tilføjet til sommerlæselisten:





   











Hvad der er tilbage på min sommer to be read udfordringsliste:






2 sommertema bøger







1 bog med Jane Austen vibes








1 bog i en igangværende serie

 




1 fagbog





1 bog om at skrive






2 nye fantasyserie bøger

Status: 1 læst, 1 tilbage







2 græsk mytologi bøger






2 højaktuelle bøger






1 humoristisk/feel good bog

Status: Done







3 graphic novels












SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig