fredag den 10. september 2021

På min tbr for resten af året



obs. nogle af de viste bøger kan være anmeldereksemplarer



For at opfylde mit Goodreads-læsemål på 80 læste bøger i år så mangler jeg stadig at læse 22 bøger og straks går min hjerne i fuld gang med at udvælge hvilke bøger der skal med på listen over bøger jeg gerne vil nå at læse i år. 

Af bøger jeg gerne vil læse er en god blanding af ny udgivelser og så vil jeg rigtig gerne genlæse Mythos af Stephen Fry og læse de to andre bøger i den græske mytologi. Julebøger er også altid på min liste men i år har jeg kun to indtil videre, men det er mest af alt fordi jeg ikke har set hvad der kommer af nye udgivelser. Jeg håber på, der kommer en masse! Jeg har også store planer om at læse bøger om 'at skrive.




Bøger jeg i gang med og derfor kraftigt regner med at læse færdige:










Bøger jeg gerne vil nå at læse i år: 
























 




SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig