søndag den 5. september 2021

Bøger læst i juli og august 2021






7 bøger blev det til i sommermånederne og det er sådan set ok når man tænker over at jeg de sidste mange år har læst meget lidt om sommeren. Mest pga. travlhed og sommerferie med børnene, hvor der ikke er helt den samme ro til at sætte sig ned og læse. 





Bøger læst:

Highfire: Kongen af Louisianas sumpe af Eoin Colfer
No Offense (Little Bridge Island, #2) af Meg Cabot
Chasing Lucky af Jenn Bennett
Two Summers af Aimee Friedman
Den sidste årsfest af Liane Moriarty
Den anden Bennet søster af Janice Hadlow
American Royals (American Royals, #1) af Katharine McGee




Blogindlæg i juli og august:




Jeg havde sommerferie med mine familie, noget der også afspejlede sig i bloggens aktivitet (hvilket er fint, jeg ville bare ønske jeg var bedre til at varsle det først)

Forberedte mig til året fantasyfestival - ih, hvor jeg glæder mig til at skulle afsted.







SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig