lørdag den 7. maj 2022

FANTASTISKE FANTASY FORÅR - LÆSELISTE (TBR) - update

(obs nogle af bøgerne vist er anmeldereksemplarer)


Ingen sat læseliste uden en status – eller løbende opdateringer. De løbende opdateringer har vidst været alt for få, men her får I en enkelt inden den endelige status engang i starte næste måned, da min 'deadline' for at læse jo er i slutningen af den her måned. 

Anden del af min must read fantasy liste kommer på onsdag!

Læselisten da jeg opstillede den kan I se her




Fantasybøger på læselisten som jeg har læst færdig











Fantasybøger på læselisten som jeg er i gang med










Fantasybøger på læselisten som jeg stadig mangler at begynde på 


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig