mandag den 24. oktober 2011

Bogforum 2011

Nu nærmer bogforumet sig lige så stille, det bliver spændende igen i år at tage til. Nu flytter de jo lokalerne til Bellacenteret.  Jeg skal nok komme med en lile post om stemningen når jeg tager afsted d. 11.-13. november.

Igen i år har fantasy genren ikke så meget scene tid som krimi genren og de kendes biografier for eksempel har.

Hvem er de kendte så du kan møde:
Bubber
Ulla Terkelsen
Lene Hansson
Line Baun Danielsen
Sofia Manning
Sarah Zobel Kølpin
Githa Nørby
Søren Ryge
Holger Juul Hansen
Adam og James Price
.... og mange flere

Så kommer selvfølgelig også det sædvanlige danske bestseller slæng som Hanne Vibeke Holst, Helle Helle, Leif Davidsen, Sara Blædel, Jan Guillou, Jo Nesbø osv.


I fantasy genren op til teenagere kan du finde:
Kenneth Bøgh Andersen aktuel med Slim, Snot og superkræfter
Lene Kaaberbøl aktuel med Vildheks 3
Pernille Eybye debutforfatter og aktuel med Blodsøstre
Josefine Ottesen aktuel med Gudløs
Og Dennis Jürgensen signerer din favoritbog


Se her på Lene Kaaberbøls hjemmeside et klip fra troldspejlet hvor de har interviewet 4 ad disse danske fantasy forfattere.
http://www.dr.dk/DR1/Troldspejlet/Boeger/2010/1103114529.htm

Hvert år håber jeg også at jeg kan få skrevet en bog færdig, som jeg så kan tage med i håb om at der er nogen der gider at kigge på den. Men igen i år må jeg så give fortabt. Jeg krydser fingre for næste år. Så i år bliver det bare en masse blandet stuff.

Sæt selv dit program sammen her:
http://www.bogforum.dk/
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig