tirsdag den 6. marts 2012

Hvordan er tapetet nu...

Jeg er blevet færdig med at læse følgende:


I har fået en anmeldelse af Iron Knight, men de andre kommer løbende.


Her er hvad jeg nu er i gang med:



Inheritance tager lige lidt tid at komme igennem, det samme gør det med a Storm of Swords, men det er i sig selv en fornøjelse at de er det. Det var selvfølgelig også helt naturligt at fortsætte med nr. 2 i The Hunger Games... som om jeg kunne lade være... ;0)

Anne McCaffreys Pern serie, er faktisk også en af de historier hvor det er loooonng overdue at jeg får læst den. Så nu er jeg altså i gang.

Malekith er en hel anden form for fantasy genre end jeg er vant til, men min bedre halvdel har jo ret i, at jeg jo klart bliver nødt til at læse den, ellers så kan jeg vidst ikke kalde mig en ordentlig fantasy blogger. Time of Legend..... så kan det næsten ikke blive mere fantasy end det.

Hov hvad er nu det... det er vidst ikke en fantasy relateret bog... Nej det har i helt ret i. Jeg har nemlig en anden svaghed, nemlig historiske kærlighedsromaner og helst fra Regency London. Den her skulle nemlig ikke høre til den pusse nussede kategori, som de nogengange er en del af. Så det bliver spændende... men det er ikke sikkert i får en anmeldelse af den, da den falder lidt MEGET uden for kategori.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig