tirsdag den 12. juni 2012

Top 10 tirsdag - 10 ting der er et must når jeg skriver

  1. Computeren selvfølgelig, any will do
  2. Ro. Aftalt ro, uden afbrydelser
  3. En ordentlig stak håndskrevne notater og plads nok til at sprede dem ud
  4. Musik, min playliste der er lavet specielt til bogen
  5. Billeder jeg har samlet til bogen, for at visualisere nogle scener bedre. Det kan f.eks. være en kjole eller et sted
  6. Synonym ordbogen, og mine egne ord-notat bøger
  7. TE, en lækker, blød og rund cremet te. En hel kande fuld
  8. Katten på stolen ved siden af
  9. Min bedste venindes inspirerende digt (forholdsvis en ny ting), men jeg er altid meget inspireret af smukke ting
  10. Blomster eller stearinlys, der giver en mere hyggelig atmosfære

Eksempel på et af de billeder jeg lader mig inspirere af til min bog
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig