mandag den 31. december 2012

Godt nytår


HAPPY NEWYEAR



Rigtig glædelig nytår til jer alle. Husk at passe på hinanden og ikke mindst dig selv. Ikke fordi jeg er overtroisk men det er jo 2013. Så sørg for at lave nogle nytårsforsætter der også er lidt god ved jer selv. Mit nytårsforsæt sidste år var at jeg lovede mig selv at komme til New York. Det gjorde jeg så ikke, men jeg kom heldigvis til LA, Las Vegas og San Francisco i stedet for. Men jeg synes meningen er god nok med at love sig selv noget godt i det nye år. Også meget gerne små ting i hverdagen. F.eks. tror jeg at jeg vil love mig selv igen i år at tage flere billeder. Det er så rart at se tilbage på alt det man har oplevet. Efter erfaring så er det kun de nytårsforsætter som man går helhjertet ind i som holder. Så det skal jeg huske at have i baghovedet når vi sidder nytårsaften og snakker om vores nytårsforsætter hver især.



 

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig