søndag den 9. juni 2013

This week #11



Så mange spændende bøger venter på at blive læst.
Nåh.. ja også så har vi fået en pakke med verdens bedste karameller, nemlig fra Karamel Kompaniet. Mums!!


Denne her uge har været super skøn. Det er nok vejret som har sin indflydelse, men vi er så småt i gang med at planlægge sommerferien. Jeg elsker at planlægge sommerferien, så har man noget godt at se frem til. Indtil videre snakker vi om at tage i sommerhus, samt besøge min veninde i England på et lille road trip. Jeg fik også snakket halvanden time med min veninde over skype denne uge. Hvorfor er det man ikke gør det oftere? Man har så travlt i sin lille hverdag at man glemmer at snakke med de mennesker der giver én en masse positiv energi.
Jeg skal også på skriveferie i år og jeg gælder mig helt vildt.
Hvad skal i til sommer?






Wow.. så i også Game of Thrones? Selvom jeg godt vidste hvad der ville ske, så var det alligevel ret nervepirrende at se. Plus mega sjovt at se mr. forlovedes reaktion. :0) Han er i øvrigt færdig med at læse første bog nu, og han elsker den. Hvilket jeg vidste han ville. :0)

Jeg læste i øvrigt også Nannas bog 2 færdig i denne uge. Jeg kan godt sige jer at i har noget at glæde jer til når den udkommer til næste år. Suk. Gid det var mig der havde min bog klar nu. Heldigvis er jeg så småt i gang igen. Og indtil videre går det meget godt med bare at nyde det.

I går var vi inde og se Star Trek, så den kommer der snart en lille kommentar på. Og da vi kom hjem fra bio lå der masser af pakker til mig i postkassen. <3

Jeg har ikke så mange link henvisninger i denne uge, for i blogland har det mest været BEA recap. Noget som jeg har fulgt meget med i, for på et tidspunkt havde vi faktisk oppe og vende om vi skulle tage til New York på det tidspunkt i år, så jeg også kunne komme afsted. Desværre blev det ikke til noget. Måske næste år. I stedet har jeg kigget længselsfuldt på alle billederne der bliver postet rundt omkring.



Ugens bedste bog indtil videre er




Men jeg er gået i gang med The Notebook nu, og den er indtil videre rigtig lovende. I løbet af de næste tre dage får i en anmeldelse hver dag af de tre første udgivelser af Våbenbrødre serien af John Flanagan. Men der kommer helt sikkert også et par film anmeldelser. Håber jeg. ;0)





En af de bøger jeg fik i går var Willa Cather My Antonia, som er den ene ud af de tre bøger jeg har bestilt i Penguin drop caps serien. Jeg er ret sikker på de to andre kommer i morgen. Jeg synes de er SÅ flotte. en hel serie i regnbuens farver med bogstraver fra A - Z, af nogle af de aller største forfattere. I det smukkeste typografi jeg længe har set. Jeg er helt betaget af dem, og jeg skal have dem alle samme! Men sh.. sig det ikke til min forlovede.

SHARE:

6 kommentarer

  1. Jeg glæder mig til at læse anmeldelser af Flanagans nye serie. Mangler kun at læse de sidste to bøger i Skyggens Lærling-serie.

    Jeg har vilde planer om, at det bliver fantastisk solskinsvejr hele sommeren, for jeg skal ingen steder i min sommerferie, så jeg satser stærkt på at dase på græsplænen sammen med en god bog det meste af tiden :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes nu også der er noget helt fantastisk over den danske sommer. Man burde tage at rejse i alle de andre måneder i stedet for. ;0)

      Slet
  2. Åh ja, hvem der bare havde været til BEA .... Suk.

    Og den Drop Cap ejer jeg også; og jeg knuselsker den. Den er så fin, og historien er også noget af det yndigste i verden. Så uhyggeligt velskrevet med uendeligt mange citater, man har lyst til at huske og gemme for evigt. Glæd dig til at læse den! (Og ja, bogserien er bare så smuk. Den fremkalder den største samlermani i mig)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh.. jeg glæder mig helt vild til at læse den nu også. :0) Og ikke bare nøjes med at kigge forelsket på den.

      Slet
  3. Jeg planlægger lidt, at min sommer skal gå med masser af læsning i det forhåbentlig gode vejr. Desuden skal jeg en tur til Prag med min kæreste og hans mor, hvor vi virkelig bare skal hygge, og få set en masse af byen, da jeg aldrig har været der før. Desuden skal der også hygges en masse med familien, inden jeg flytter til august. Jeg er allerede sikker på, at det bliver en helt fantastisk sommer! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder helt fantastisk. Prag er en rigtig fin gammel by synes jeg.

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig