torsdag den 25. juli 2013

The Cuckoo's Callings indtog i Karins hjem




Se hvad der endelig lå i min postkasse, længe ventet. J.K. Rwolings nye bog!!! Jeg glæder mig så meget med at komme i gang med den. Rowling og krimi bliver et interessant bekendtskab. Jeg har det sådan med Rowling at selvom hun skulle få lyst til at skrive gys, så vil jeg læse hendes bøger, fordi jeg elsker hendes skrivestil. Vil du læse den?

Nu skal jeg bare have om rokeret hele min ene lange reol i biblioteket. Jeg har valgt at indrette mine reoler efter skøn- og faglitteratur, og derefter efter yndlingsbøger/forfattere, og da Rowling står alle øverst, så skal der en hel del rokering til. Suk. Hvorfor kan jeg ikke for en gangs skyld have lidt uorden i mine bøger. Det kan jeg jo have i alle andre sammenhænge, bare aldrig mine bøger. Har i det også sådan med bøger? Jeg håber det ikke, for det er så belastende. ;0)

Så nu mangler jeg bare at flytte alle de andre rækker af bøger. :0)

SHARE:

6 kommentarer

  1. Dejligt at du også har fået den! Jeg er nær de første hundred sider i bogen, og den er først rigtig ved at begynde nu, så det bliver spændende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig rigtig meget til at høre hvad du synes om den når den er færdig.

      Slet
  2. Uh jeg glæder mig godt nok til at høre om nogle læseerfaringer med den!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det gør jeg også. Vil du i gang med at læse den?

      Slet
  3. Uh, hvor spændende. Min ligger også hjemme og venter på at jeg kommer hjem fra ferie, jeg er simpelthen så spændt!

    Og angående bøger, så har jeg det desværre på samme måde og jeg har simpelthen ikke kunne finde en ordenlig måde at stille dem på i flere måneder. Forfærdelig en følelse!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh.. nej øv. Det er træls når der er rod i ens bøger, så har man næsten også rod i ens hoved. :0)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig