tirsdag den 27. august 2013

Bed of Roses review


Bed of Roses

Forfatter: Nora Roberts
Serie: Bride Quartet #2
Genre: Contemporary romance
Målgruppe: Voksne


Denne bog er blevet læst som en del af min bøger-der-indeholder-brylluper bogudfordring.


Bogen er hørt på lydbog.











As little girls MacKensie, Emma, Laurel, and Parker spent hours acting out their perfect make believe “I do” moments. Years later their fantasies become reality when they start their own wedding planning company to make every woman’s dream day come true. With perfect flowers, delicious desserts, and joyful moments captured on film, Nora Roberts’s Bride Quartet shares each woman’s emotionally magical journey to romance.

In Bed of Roses, florist Emma Grant is finding career success with her friends at Vows wedding planning company, and her love life appears to be thriving. Though men swarm around her, she still hasn’t found Mr. Right. And the last place she’s looking is right under her nose.

But that’s just where Jack Cooke is. He’s so close to the women of Vows that he’s practically family, but the architect has begun to admit to himself that his feelings for Emma have developed into much more than friendship. When Emma returns his passion—kiss for blistering kiss—they must trust in their history…and in their hearts.



Denne gang følger vi Emma og Jack og det går noget bedre for mig at leve mig ind i de to, frem for Mac og Carter. Men det er stadig som om der mangler noget. Bed of Roses kommer heller ikke til at bringe mere bryllup til serien.

Jeg synes det hele er alt for overfladisk. Stereotype bryllupsgæster og problemer. Vi får kun ekstra detaljeret beskrivelser af blomsterne. Det samme synes jeg lidt der sker med kærlighedshistorien. Den er alt for overfladisk. Den kommer ikke rigtig ind og røre mig nogen steder. Vi får kun nogle enkelte person detaljer, men ikke rigtig noget som rokker kærlighedshistorien ret langt.

Dermed sagt så er det her en typisk Nora Rorberts bog, og jeg tror også det var fordi jeg havde forventet mere af den her serie. Nora Roberts spinder det hele sammen som om det er den nemmeste og mest flydende ting i verden.

Man skal læse serien, ikke fordi man skal giftes, ikke fordi man vil læse om den store kærlighed men fordi man bare skal have og trænger til noget feel good litteratur.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig