mandag den 23. december 2013

A Wallflower Christmas juleanmeldelse

A Wallflower Christmas

Forfatter: Lisa Kleypas
Serie: Wallflowers #5
Genre: Historical romance
Målgruppe: Voksne
Udgiver: St. Martin's Press


A Wallflower Christmas er en enkeltstående bog, men der medvirker karakterer fra resten af Wallflowers serien.

















It’s Christmastime in London and Rafe Bowman has arrived from America for his arranged meeting with Natalie Blandford, the very proper and beautiful daughter of Lady and Lord Blandford. His chiseled good looks and imposing physique are sure to impress the lady in waiting and, if it weren’t for his shocking American ways and wild reputation, her hand would already be guaranteed. Before the courtship can begin, Rafe realizes he must learn the rules of London society. But when four former Wallflowers try their hand at matchmaking, no one knows what will happen. And winning a bride turns out to be more complicated than Rafe Bowman anticipated, especially for a man accustomed to getting anything he wants. However, Christmas works in the most unexpected ways, changing a cynic to a romantic and inspiring passion in the most timid of hearts.


Jeg har læst de andre fire andre bøger i serien og jeg må sige at det er et virkelig hyggeligt gensyn med dem alle i den her bog. De fire par har alle hver deres lille scene i novellen, samtidig indeholder novellen også en ny romance. Og det er rigtig meget at fylde ind på 100 sider. Jeg ville også have ønsket at den var længere, for jeg synes ikke kærlighedshistorien var så god som de andre i serien.

Alligevel nød jeg faktisk bogen meget mere end mange af de andre julebøger. Jeg tror hovedsageligt at det er fordi jeg kendte karakterne i forvejen. Men det er helt sikkert også på grund af forfatterens historieevner. Lisa Kleypas er en fantastisk forfatter når det kommer til romance. Hun gør dem både sjove og sexede på en gang. Jeg fik helt lyst til at genlæse de andre bøger i serien.

Der var ikke så meget julet over bogen. Der bliver på et tidspunkt pyntet juletræ, det er faktisk det. Alligevel er det ikke sådan at jeg ligefrem bliver irriteret, som jeg er blevet på mange af de andre bøger som kalder sig for julebøger. Så jeg er endt på to snefnug.

Vil jeg anbefale dig at læse den? Ja, især hvis du er til regency England historiske romaner, men jeg synes du skulle tage at læse de andre i serien først. Wallflower serien handler om fire såkaldte wallflowers, som ikke umiddelbart har så nemt ved at tiltrække mænd i regency London. De har enten ikke penge nok eller status nok. Så de fire piger vælger at slå sig sammen og hjælpe hinanden med at finde kærligheden.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig