søndag den 8. december 2013

Adventskonkurrencen #2



Bogen er venligt sponsoreret af Politikens Forlag.

Denne uges bog er En Flænge i Himlen. Det er en bog som på alle måder slog benene væk under mig.  John Green er en meget anerkendt Young Adult forfatter og med En Flænge i Himlen (The Fault in Our Stars) bliver hans værk nu også filmatiseret. Bogen udkom i 2012 og samme år var det en af de mest læste bøger og det var goodreads choice 2012 Winner.

Min anmeldelse af bogen kan du læse her

Da forlaget selv sender bogen videre til vinderen, kan jeg desværre ikke tilbyde at sende til udenlandske adresser den her gang. Bogen på billedet er min egen udgave og det er derfor ikke den vinderen får. Men det bliver den samme udgave.

Så for at vinde skal du have en dansk adresse, oplyse din mail og skrive en kommentar herunder.

Konkurrencen løber til næste lørdag d. 14 kl. 12. Vinderen bliver offentliggjort på bloggen og får en direkte besked på mail.
SHARE:

16 kommentarer

  1. Det er en af de der bøger, man ligesom er nødt til at læse, fordi alle snakker om den :p Så den sender du bare min vej ;) gittewinneche @ hotmail.com

    SvarSlet
  2. Som Gitte siger, så er det sådan en bog som alle snakker om, så hvis man bare vil kunne følge lidt med, så skal den da læses.

    kath.dkk(a)gmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg har selv et eksemplar stående herhjemme, og det var en bog, som jeg virkelig elskede! Jeg ville derfor elske at kunne give den til min søster, som aldrig har fået læst den færdigt - hvordan man kan stoppe midt i den, forstår jeg ikke!? Det hun har læst af den, var hun dog virkelig begejstret for :)
    funny94girl@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Åh den har jeg hørt så meget om! Den vil være lækker at vinde. Krydser finger for at jeg bliver den heldige vinder.

    SvarSlet
  5. Glædelig anden advent
    sarahbodk@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Der er så mange bloggere der har skrevet om denne her bog og hvor fantastisk den skulle være. Da jeg har ligget i et mega flytterod så har jeg ikke haft tid eller råd til at købe den. Har ellers stået med den danske og den engelske udgave i hænderne. Det ville være den perfekte udvidelse til min næste læseoplevelse. Er blevet rigtig tændt på at se om den lever op til alle de super gode anmeldelser som den har fået.
    hedwig_dk@ hotmail.com

    SvarSlet
  7. Orv, det ville være rart at udvide bog horisonten! :)

    kathy.elisabeth@live.dk

    SvarSlet
  8. Har jo simpelthen hørt så meget godt om den her bog! Den må snart læses :)

    sidselbuchodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg har længe ønsket at komme ud af min comfort-zone og læse denne bog, så jeg ville blive så glad, hvis jeg vandt den :)

    stine_andersen@ofir.dk

    SvarSlet
  10. Den bog er så fantastisk. Hvor er det dog en god præmie!

    ida.frost@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Lis Vinter Livv@mail.dk
    Bøger er altid velkommen her hos mig ;-)

    SvarSlet
  12. Fin gave!
    windweptwishes@hotmail.dk

    SvarSlet
  13. Fantastisk konkurrence! Jeg elsker den bog, og ville elske at give den videre til en kær bekendt i julegave! Julen er jo hjerternes fest, ikke sandt? Og hvad er mere hjertevarmt end bøger? :'D

    prikkerikkekrikke@yahoo.dk

    SvarSlet
  14. Sikken en god præmie, den kunne jeg virkelig godt tænke mig at læse. Krydser fingre :)

    trinelb@yahoo.dk

    SvarSlet
  15. Uh, jeg vil også have chancen :) har hørt meget godt om den bog.
    Du har vist min email, men kiir1992@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Uh, dén vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig