lørdag den 7. december 2013

Nye bøger til biblioteket - november 2013

Disse fysiske bøger har været en tur gennem min pakkepostkasse, eller taget med hjem i en pose og fundet vej ind på en hylde på biblioteket i november måned. (ebøgerne er for mig umulige at holde styr på, så disse er kun de fysiske)


Selv købt













Bogforumskøb

Kom der rigtig mange bøger ind på hylden, men jeg kan desværre ikke afsløre hvad jeg fik, for mange af bøgerne var julegaver og mange af bøgerne til mig selv har jeg også givet i julegave. Så jeg vil ikke afsløre noget for nysgerrige blikke på min blog. :0) Og tro mig når jeg siger, et hvert spor er guldkorn for min selvlærte detektiv familie. Men jeg vil lige vise jer to bøger, som jeg ikke giver nogen i gave. Desværre faktisk. For jeg synes de er fantastiske gaveideer. Blomsterbergs skønne klassikere er der opskrifter på hvordan man laver de gode gamle flødekager, som man efterhånden sjældent kan finde hos bageren mere. Jeg har sådan lyst til at bag alt fra den første og til den sidste side. Mumz.
House of Cards fik vi signeret og jeg glæder mig virkelig til at læse den danske udgave, som er helt unik i forhold til de andre udgaver af bogen.







Anmeldereksemplarer fra Gyldendal
 
 
 

 
 
 
Anmeldereksemplar fra Jon Brændgaard Toft
og forlaget Mellemgaard
 
 
 
 
 
 
Anmeldereksemplar fra saxo
 





Anmeldereksemplar fra Cecilie Sund Kristensen
og forlaget Mellemgaard
 
 
 
 
 
Anmeldereksemplarer fra cdon

 
 
 
 
 
 
 
Anmeldereksemplarer fra Lindhardt og Ringhof
 
 
 
 
 
 
 
 
Anmeldereksemplar fra Christina Bonde
og forlaget Mellemgaard
 
 
 
 
 
Anmeldereksemplar fra Per Bloch og C&K forlaget
 
 
 
 
 
Anmeldereksemplar fra Kirsten Ahlburg, Morten Ahlburg
og forlaget Cadeau
 
 
 
 
 
Har i fået noget godt i november måned? Eller har i også forsøgt at holde lidt igen her inden julegave indkøbene?
 
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig