søndag den 15. december 2013

Adventskonkurrencen #3



Bogen er venligt sponsoreret af Gyldendal

The Hunger Games forfatteren har også lavet en anden serie, nemlig serien om drengen Gregor. Serien er for en lidt yngre målgruppe end The Hunger Games, men jeg må sige at jeg er kommet til at holde rigtig meget af serien jo mere jeg læser af den.

Denne advent og en uge frem har du muligheden for at vinde første bog i Gregor serien.

Det eneste du skal gøre er at skrive en kommentar til indlægget, og vedlægge din mail adresse. Sidste chance for at vinde bogen er indtil lørdag d. 21 kl. 12. Herefter vil der blive udtrukket en vinder som bliver offentliggjort på bloggen og som også vil få direkte besked.

Denne bog har jeg mulighed for at sende til internationale adresser.
SHARE:

18 kommentarer

  1. Ved Englen! Total lækker advents-gave! :O

    Jeg kan rigtig godt lide Collins skrivestil, så kunne være rigtig spændende at læse denne serie!

    I må alle have en skøn advent, og tak for en dejlig blog du har ^^

    Mail: kathy.elisabeth@live.dk

    SvarSlet
  2. Den lyder ret spændende, så det ville da være skønt at vinde den :)

    funny94girl@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Den her vil jeg gerne vinde, den har jeg nemlig ikke. :o)
    ireneejensen@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Det kunne være spændende at se hvad Collins har skrevet før Hunger Games.

    SvarSlet
  5. åååååh den gad jeg helt vildt godt vinde! Kunne være lækkert med noget nyt fra Suzanne Collins til når jeg har overstået mine eksamener :D

    samhain4000@gmail.com

    SvarSlet
  6. Åh, den vil jeg simpelthen så gerne læse! :D

    ida.frost@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Absolut en bog jeg gerne vil læse.

    majasolsblog@gmail.com

    SvarSlet
  8. Den ville jeg rigtig gerne læse. Skammer mig lidt over at indrømme at jeg stadig ikke har fået læst Hunger Games-trilogien, men det skal nok komme. Der dukker bare konstant gode bøger op som skal læses. Så dennne bog var måske et godt sted at starte i Collins forfatterskab :)

    sidselbuchodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  9. Lækker på at vinde.. Er sikker på jeg kan finde en plads til den ;)
    Nesrual@gmail.com

    SvarSlet
  10. Lyder spændende, dem kunne jeg godt tænke mig at læse :) trinelb@yahoo.dk

    SvarSlet
  11. Ja, den vil jeg gerne vinde :-)

    benteskou@gmail.com

    SvarSlet
  12. ARGH vil så gerne læse den bog :D spittzz@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Den lyder spændende. Den vil jeg meget gerne læse/vinde.
    Linna, linnagroen@gmail.com

    SvarSlet
  14. Den bog har været på min læseliste i alt for lang så ja tak den ville jeg gerne vinde :)

    Hilsen Dzejna

    dzejna001@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Sikke en sand drømmegave! jeg er stor beundrer af Collins' evne for historieopbygning, og ville elske at få større indsigt i hendes forfatterskab :)

    Glædelig advent, søde Karin :)

    Prikkerikkekrikke@yahoo.dk

    SvarSlet
  16. den er jo nærmest et must-read - glædelig 3 advent.
    sarahbodk@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg har endnu til gode at læse denne bog, men med Suzanne Collins som forfatter, kan det ikke gå helt galt :)

    SvarSlet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig