torsdag den 19. december 2013

What happens at Christmas juleanmeldelse

What happens at Christmas

Forfatter: Victoria Alexander
Genre: Historical regency English romance
Målgruppe: Voksne























Camille, Lady Lydingham, knows precisely what she wants for Christmas—an official engagement to a handsome, dashing prince. Her very proper suitor expects a proper English family and the perfect Dickensian Christmas, which leaves the lovely widow with a slight problem. The last thing Camille wants is for the prince to meet her unconventional relatives. But with the aid of a troupe of actors, Camille intends to pull off a Christmas deception of massive proportions.

At least until Grayson Elliott shows up. A dozen years ago, he declared his love on the day before her marriage to another man, then vanished from her life. Now he’s back, gate-crashing Camille’s already chaotic house party, playing havoc with her scheme—and with her heart. Because for Grayson, losing Camille once was bad enough. Losing her twice? Unthinkable. And he’ll find a way to show her they belong together—for this season and every Christmas yet to come…




Ideen om at hovedpersonen hyre skuespillere til at nare en prins til at fri til hende, gør at jeg overhovedet ikke har noget respekt for bogens hovedpersonen. Hun virker direkte dum. Det ødelagde lidt resten af historien for mig. Jeg er sikker på at jeg ville have synes den var morsom hvis ikke det var fordi jeg var så irriteret på historien. Der er heller ikke noget interessant plottvist, for det der skulle være overraskende var meget nemt at regne ud.

Coveret er bare så hyggeligt julet, men det er historien ikke. Slet ikke. I princippet ville vores hovedperson vise den udenlandske prins hvordan en rigtig britisk jul er. Fuldt ud i stil med A Christmas Carol, som han havde læst. Så skulle man så tror at man fik et indblik i det, men nej overhovedet ikke. Det var næsten det mest skuffende.

Som kærlighedshistorie forstår jeg den heller ikke. Jeg forstår ikke hvad Grayson ser i Camille.

Så den opnår hverken at være en god bog eller en god julebog. Skuffende. Gå langt udenom den her.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig