søndag den 15. juni 2014

Bog og ides børnebogskonkurrence

Sidste år på skriveferie med HUF lavede jeg den bedste overspringshandling over dem alle, nemlig at skrive en børnebog til bog og ides konkurrence. Jeg vandt dog ikke, og jeg vil sige de er ikke særlig flinke til at give tilbage-meldinger. Heller ikke engang for at sige at man ikke har vundet.

Men derfor synes jeg nu alligevel i skulle tage at deltage i år. Jeg regner ikke selv med at indsende i år, da jeg virkelig burde fokusere på min roman. :0) Ikke flere overspringshandlinger fra min side - heller ikke selvom den var super produktiv.


Bliv børneforfatter med Bog & Idé

Deadline: 5 august 2014
Målgruppe: Børn 3-6 år.
Ord: max 2400.

Få mere information her
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig