onsdag den 6. august 2014

Serpent's kiss


Serpent's kiss

Forfatter: Melissa de la Cruz
Serie: The Beauchamp Family #2
Genre: Paranormal - nordisk mytologi, hekse
Målgruppe: Voksne
























Just as things have settled down in the off-the-map Long Island town of North Hampton for the magical Beauchamp family, everything gets turned upside down once more when Freya's twin brother Fryr, or "Freddie" as he's called now, returns from Limbo with shocking news - that it was none other than Freya's fiancé, Killian Gardiner, who set up his downfall.
He begs Freya to keep his presence a secret, even from their own family, but somehow the irascible Freddie is still able to conduct many affairs with the town's young lovelies from his self-imposed exile. Until he falls for the wrong girl.



Serpents Kiss er nogengange meget spændende og interessant, og så andre gange så fanger den mig ikke rigtig. Jeg elsker de elementer der er fra den nordiske mytologi, og kombinationen med at de er hekse. Jeg elsker hele familien og personerne og jeg kan rigtig godt lide hvad den her bog / serie gerne vil. Jeg synes bare ikke helt den lever op til det niveau den selv sætter. Derudover fandt jeg den også en smule forudsigelig, hvilket altid er en bog-turnoff for mig.

The Beauchamp Family trilogien er ellers blevet til en tv-serie, og det kunne jeg faktisk godt forestille mig vil fungerer rigtig godt - for familien Beauchamp er simpelthen en skøn skøn familie at følge. Det er jeg sikker på at man sagtens ville kunne få en masse godt ud af, og jeg er sikker på at de skære alle de kedelige ting fra i serien. Jeg håber det i hvert fald, skal vi ikke sige det sådan.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om forfatteren skrivestil. Den er meget beskrivende, men når jeg kommer godt ind i bogen, så lægger jeg faktisk ikke mærke til det længere.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig