tirsdag den 5. august 2014

Sweet Reckoning review

Sweet Reckoning

Forfatter: Wendy Higgins
Serie: The Sweet Trilogy #3
Genre: Paranormal Romance
Målgruppe: YA
Udgiver: HarperTeen, 2014























It’s time.

Evil is running rampant and sweet Anna Whitt is its target. Nobody knows when or how the Dukes will strike, but Anna and her Nephilim allies will do anything necessary to rid the earth of the demons and their oppressive ways.

The stakes are higher than ever, and Anna is determined that the love she feels will be her strength, not a liability. But trying to protect the ones she loves while running for her life and battling demonic forces proves to be perilous—especially as faces are changing and trust is fleeting. When the Duke of Lust sends Anna’s great love, Kaidan Rowe, to work against her, Anna must decide how much she’s prepared to risk.



Sweet Reckoning var egentlig en perfekt afslutning på en fantastisk trilogi, men alligevel sidder jeg en smule skuffet tilbage. Når jeg bliver rigtig glad for en serie så forventer jeg kun epic slutninger åbenbart, og det er altså  yderst sjældent at jeg føler jeg får det.

Men the sweet trilogy kan jeg altså virkelig anbefale, især hvis du er til badboys og engle/demoner. Jeg synes faktisk at plottet er ret genialt fundet på og jeg vil ønske at forfatteren havde gjort endnu mere ud af serien. Især fordi verdensopbygningen faktisk har utrolige interessante aspekter i det.

Slutningen var nok lidt for pæn en sløjfe, og lidt for hurtig afviklet, og især kærlighedshistorien og slutscenen er lidt for hurtig og derved utroværdig afviklet. Jeg kan rigtig godt lide at der også sker noget uventet i den sidste bog i en trilogi, men det var ikke helt tilfældet med den her bog.

Selvom trilogien er slut så kommer der faktisk en ekstra bog, der følger samme storyline som trilogi serien, bare fortalt fra Kaidans synspunkt. Den skal jeg helt sikkert læse, for jeg har tidligere læst små korte noveller fra hans synspunkt, og de er virkelig skrevet godt.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig