torsdag den 6. november 2014

Bogforum for de madglade

Jeg kunne sidde ved madscenen hele dagen, hvis ikke der var 1000 af andre ting jeg også gerne ville lave. I år glæder jeg mig særligt til at se de tre madblogs som jeg følger.






FREDAG

 

Kl. 13:30

Hélène Wagn fortæller om og laver mad fra ”Mit bistrokøkken – forførende fransk bistromad”.
Madscenen


Kl. 14:30

Søren Ejlersen laver mad fra "Aarstidernes Køkkenhave".
Madscenen


Kl. 16:30

Claus Holm fortæller om og laver mad fra “Mænd i køkkenet”.
Madscenen


 

 

LØRDAG

 

Kl. 10:40

”Lykken er chokolade”. Anne au Chocolat og Maja Ambeck Vase taler med Miriam Zesler om deres chokoladekogebog.
Politikens Forlag

kl. 12:30

Louisa Lorang fortæller om og presser juice fra ”Juice og Co.”.
Madscenen

Kl. 14:00

Jacob Dietz fortæller om "Årstidernes køkkenhave" og "Safter". Med efterfølgende signering.
People's Press




Kl. 14:30

Morten Heiberg fortæller om og laver mad fra ”Morten Heibergs søde tand”.
Madscenen



Kl. 15:30

Anh Lê fortæller om og laver mad fra ”LêLês grønne køkken”.
Madscenen




Kl. 16:00

Få en snak med Ann-Christine Hellerup Brandt, skaberen af bloggen Valdemarsro, der signerer sin ”Opskrifter og små glimt af hverdagslykke”.
Arnold Busck

Mød bloggeren Ann-Christine Hellerup Brandt der er aktuel med bogen "Opskrifter og små glimt af hverdagslykke. Kogebogen fra Valdemarsro.dk".
Arnold Busck


Kl. 16:30

Anne au Chocolat & Maja Ambeck Vase fortæller om og laver smagsprøver fra “Lykken er chokolade”.
Madscenen

 

 

SØNDAG

Kl. 10:40

”Det gode helbred”. Anne Tjønneland og  Anja Olsen taler om at spise sundt og kostens betydning for vores risiko for at udvikle kræft.
Politikens Forlag

Kl. 13:00

Lars Dahlager fra Politiken interviewer Claus Meyer om hans livslange trang til at lære danskerne om god mad, og hvordan man laver den.
Lindhardt og Ringhof Forlag


Kl. 13:20

”Abracadabra”. Camilla Plum taler om krydderier og hvordan de bruges i maden.
Politikens Forlag

 

Kl. 14:00

Claus Pilgaard også kendt som Chili Klaus taler med Søren Dahl om ”Chili Klaus – Den er go’ i ørerne”.
Politikens Forlag

 

Kl. 14:30

Anne Hjernøe fortæller om og laver mad fra ”Sunde salater”.
Madscenen

kl. 15:30

Nicolaos Strangas laver lækre smagsprøver fra ”Strangas' desserter”.
Madscenen

Louisa Lorang byder på lækre smagsprøver fra sin nye bog "Juice og Co"
Lindhardt og Ringhof Forlag


Kl. 16:30

Claus Pilgaard om chilier ”Chili Klaus - den er go' i ørerne”.
Madscenen


Kl. 17:00

Mød Claus Pilgaard aka Chili Klaus, der signerer sin kogebog ”Chili Klaus – den er go’ i ørerne”.
Arnold Busck

 
SHARE:

2 kommentarer

  1. Hehe jeg har det på samme måde. Jeg glæder mig til at se Ann-Christine Hellerup Brandt. For jeg har flugt hendes blog i en del tid nu. Er det meningen at du ikke har taget brødrene price med? For de kommer på om lørdagen (samt Chili Klaus) og fortæller om deres julebog. Min veninde og jeg så brøderne price sidste år og det var ret underholden. Så vi har snakket om at vi vil opleve dem igen i år :)

    Jeg er lidt ked af at Claus Meyer ikke er der om lørdagen. for han kunne sikkert også være spændende at høre på. Hvad vil du gerne opleve?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det er ikke med vilje at jeg ikke havde dem med, men jeg lavede oversigten før jeg fik programmet - så de må ikke have været på dengang jeg lavede listen fra hjemmesiden. Jeg hørte dem på L&Rs stand. Det var super hyggeligt.

      Jeg fik ikke nået så meget i år med at se. Jeg fik til gengæld snakket med en masse dejlige folk. :0)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig