torsdag den 26. marts 2015

Marts sidst

Marts sidste år var en måned med masser af fjerlet litteratur - børnebøger, YA og NA. Faktisk læste jeg kun 4 voksenbøger ud af de 19 jeg læste den måned. Hvoraf en var en bryllupsfagbog, en anden var en Sylvia Day roman.
 
Jeg kan se at jeg sidste år skrev jeg ville læse The Cuckoo’s calling, og den har jeg så ikke fået læst endnu. Jeg er nervøs over hele det der med yndlingsforfatter møder mindst fortrukne genre.
 
Og jeg fik endelig anmeldt en bog som er så fantastisk at den var svær at sætte ord på, nemlig Gone With the Wind.

Jeg fik lavet masser af lækker mad, ud fra diverse kogebøger.







Jeg fik skrevet lidt om mit arbejde på Turbine, og jeg kan tydelig huske at jeg det meste af marts gik rundt med en følelse af at jeg var et umådeligt heldigt menneske. Selv min udsigt var formidabel.



 
Skrivemæssigt så var jeg til HUF skrivekursus, hvor jeg især var ret glad for oplægget ved Forfatter Merlin P. Mann. Og jeg fik en hel del respons fra mine betalæsere på min bog.
 
Privat var vi et smut til København - sådan en super hyggelig tur hvor vi bare var os, og tog alle mulige lækre steder hen. Aamanns, Mette Blomsterberg, La Glace, Hotel Chocolate, Faraos cigarer og mærkeligt nok også nationalmuseumet. I don't know... spørg mig ikke. Måske havde vi bare et kæmpe behov for noget kulturelt efter alt det søde.






Og så havde vi filmaften hvor vi hver især måtte vælge en film vi skulle se. Så det blev tydeligvis til en ret interessant filmaften.





I marts prøvede jeg også for første gang kræfter med en ny blog Among Fairy Tales - en blog jeg stadig skal høre for af mine nærmeste at de bedre kan lide end min Skrivepulten blog, men det er jo klart, de er jo heller ikke læsere. Dog har jeg stadig en forhåbning om at genåbne den en dag og så lad den blive til lidt.
 
 
 
 
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig