mandag den 14. september 2015

September sidste år

Sidste år i september var en helt fantastisk måned. Jeg fik læst 15 bøger i alt, kørte en Austen tema uge på bloggen, og læste fantastiske ungdomsbøger som Ruby Red, Kys mig langsomt og sidst men STØRST: Leoniderne, som jeg fik tilsendt af Nanna Foss, med en virkelig dejlig personlig besked indeni.
 
Den første uge af september var jeg stadig på bryllupsrejse, og hele ugen var vi i New York. Herunder sidder jeg med H.C. Andersen i Central Park.
 

 
 
 
 
Jeg var desuden til en debut signering med Sarah J. Maas og med sig havde hun hendes to meget gode veninder, der også er kendte YA forfattere, nemlig Susan Dennard og Alexandra Bracken. 
 
 
 
 
 
 
 
Jeg kom hjem med disse som jeg fik signeret efter at have stået i kø, i ret så lang tid.
 
 
 

 
 
I New York fik jeg også købt lidt bøger. Disse fire, plus Fables man kan ane i baggrunden.
 
 
 
September måned stod også i bogbloggertræffets navn. Så det brugte jeg lidt tid på at planlægge og gøre klar til sammen med Simone, Irene og Rikke.
 
Selve dagen var bare helt fantastisk. Det er så hyggeligt at møde alle de andre bogbloggere. 
 
 




Vi havde også besøg af Nanna Foss og Christina Bonde, der holdte et oplæg om deres bøger, samt satte en lille krusedulle i deres bøger til alle deltagerne.




 

 
 Snart er der bogbloggertræf igen, og jeg glæder mig noget så utrolig meget!
 

 

 

 

 

SHARE:

2 kommentarer

  1. Det spændende at se et par billeder fra bogbloggertræf sidste år. Jeg skal selv deltage i år, og glæder mig rigtig meget. Det ser jo rigtig hyggeligt ud :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig også en helt fantastisk dag, og det bliver det helt sikkert også i år. Jeg glæder mig noget så enormt!

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig