fredag den 29. april 2016

Shopaholic to the Rescue





Shopaholic to the Rescue

Forfatter: Sophie Kinsella
Serie: Shopaholic #8
Genre: Chick-lit
Målgruppe: Voksne








Fås endnu ikke på dansk, men skulle udkomme på Lindhardt og Ringhof i løbet af sommeren.


Becky Bloomwood and a hilarious cast of beloved family and friends (plus one enemy!) set off in a van to find her missing father, last heard from in Las Vegas.
 

Åh.. hvor jeg dog elsker Shopaholic serien. Jeg læste dem alle sammen i 2014 og selvom det godt kunne være hårdt at læse dem i træk – da de i bund og grund er utrolig ens ­og bogens hovedperson kunne være tåkrummende naiv - så kunne jeg alligevel ikke få nok af seriens humor. Så da ’ Shopaholic to the rescue’ udkom skyndte jeg mig at bestille den hjem og fortærer den som en særligt elsket æske chokolade.

’Shopaholic to the stars’ blev afsluttet mere brat end de forgående bøger, og den efterlod en masse ubesvarede spørgsmål som jeg glædede mig til endelig at få svar på. Det fik jeg i ’Shopaholic to the rescue’ samt en masse højlydte grin, og nydelsen ved at være tilstede i Las Vegas og være på roadtrip med hele Beckys fantastiske og ikke mindst skøre familie og venner.

Selvom rigtig mange efterhånden ønsker at serien snart stopper, så ser jeg nu alligevel frem til om der ikke skulle dukke endnu et Becky eventyr op.



 
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig