onsdag den 4. maj 2016

On the fence


 


 


On the Fence

Forfatter: Kasie West
Genre: Realisme, kærlighed, standalone
Målgruppe: YA

Bogen fås på dansk ved forlaget Carlsen og hedder 'Skal - skal ikke'









For sixteen-year-old Charlotte Reynolds, aka Charlie, being raised by a single dad and three older brothers has its perks. She can outrun, outscore, and outwit every boy she knows—including her longtime neighbor and honorary fourth brother, Braden. But when it comes to being a girl, Charlie doesn't know the first thing about anything. So when she starts working at chichi boutique to pay off a speeding ticket, she finds herself in a strange new world of makeup, lacy skirts, and BeDazzlers. Even stranger, she's spending time with a boy who has never seen her tear it up in a pickup game.


‘On the fence’ er indtil videre min mindst fortrukne Kasie West bog, men det siger egentlig ikke så meget, for jeg elsker hendes bøger. Derfor var det også et oplagt valg, da jeg ville finde en kærlighedshistorie at læse i forbindelse med Valentines dag.

Jeg ved ikke hvad det var der gjorde at jeg nød den her mindre end de to andre Kasie West bøger jeg har læst. Måske var den lige en smule for meget til den søde side eller måske var det fordi den var lidt mere forudsigelig end de andre. Men uanset så kan det ikke være meget eftersom jeg bare åd den op og nød hvert øjeblik af bogen.

Sproget og beskrivelserne er let og detaljeret og man kan således bare lade sig rive med og nyde indholdet fuldt ud.









SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig