mandag den 20. marts 2017

Jamaica Lane






Jamaica Lane

Forfatter: Samantha Young
Serie: Dublin Street #3 - selvstændig bind
Originalsprog: Engelsk, Before Jamaica Lane
Målgruppe: NA
Genre: Romance
Udgiver: Flamingo

Tak til Forlaget Flamingo Books for anmeldereksemplaret


26-årige Olivia Holloway er udadvendt og selvsikker – bare ikke, når det kommer til fyre. Og da hun har forelsket sig i den sexede Benjamin, er det mildest talt ubelejligt, at hendes tunge slår knuder, hver gang hun er i nærheden af ham. Olivia beslutter sig for at tage sagen i egen hånd. Nate er en player til fingerspidserne, men også Olivias bedste ven, så han indvilliger i at oplære hende i kunsten at flirte og forføre.

2014 var mit første møde med Samantha Young med den første bog i Dublin Street serien: On Dublin Street, og jeg var så vild med den at jeg læste den næste bog i serien, samt et par noveller, men så gik serien lidt i glemmebogen og det var da en kæmpe fejl kan jeg nu konstaterer. For da Flamingo spurgte om jeg ville læse Jamaica Lane som er tredje bind i den selvstændige serie, var det med et kæmpe JA tak. :0) Jeg har virkelig savnet at læse hendes bøger, for jeg har været lidt skuffet på det sidste over en del af de NA bøger jeg læser. Jeg er træt af at den kvindelige hovedperson i de bøger ikke har så meget ryggrad, eller virker bare lidt normale oveni hovedet. Men det gør de i Samantha Youngs bøger, det og så er de interesseret i kærlighed og ikke mindst samtidig med at de er tro mod dem selv. Så tænk, det jeg havde gået og ledt efter, var jo i en serie jeg aldrig var blevet færdig med.

Selvom bogen her kan læses for sig, så elsker jeg at følge personerne fra de tidligere bøger som også er med. De har en stor vennegruppe som vi følge og det er helt vildt hyggeligt at læse om. Og man får lidt info hist og pist om de personer man tidligere har læst om, og det elsker jeg! Så det er på alle måder også en historie om venskaber og familier.

Jamaica Lane var fantastisk. Kærlighedshistorien var forfriskende, den var intens, den var ovenud sexet og så var den lige til at forelske sig i. Jeg blev henført og jeg nød virkelig den her bog fuld ud. At historien forgår i Skotland er bare et dejligt plus og ja, jeg har faktisk ikke rigtig noget negativt at sige overhovedet. Jeg elsker Samantha Youngs skrivestil og jeg synes hovedpersonerne var helstøbte, og historien var spændende, intens og helt perfekt. Samantha Young er uden tvivl min favorit NA forfatter til dato og jeg skal helt sikkert læse mere fra hendes hånd.






SHARE:

2 kommentarer

  1. Den solgte du godt. Jeg bliver nødt til at læse noget af Samantha Young. Snart!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh.. tak søde Nikoline, det er virkelig også en fantastisk bog. Især hvis du kan lide Elle Kennedy, som jeg netop selv har opdage tog KNUSelsker! :0)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig