lørdag den 22. juli 2017

Boglige filmatiseringer 2. halvår 2017

I januar lavede jeg et boglig filmatiserings indlæg over 1. halvår af 2017, nu er tiden kommet til at kigge på hvad der kommer af boglige filmatiseringer i det næste halvår af 2017. Der kommer helt sikkert flere filmatiseringer det næste halve år end dem jeg skriver om her, men jeg har valgt at holde det kort - og altså til de film jeg er interesseret i - for ellers vil det blive et meget langt indlæg. Jeg føler dog lige jeg skal nævne 'Snemanden' af Jo Nesbø, som jeg ikke regner med at se, men tror at der er rigtig mange der glæder sig til.

Tiderne er fra kino.dk og kan altså sagtens nå at ændre sig mange gange, så de er kun vejledende.

Ikke boglige filmatiseringer som jeg også glæder mig til er blandt andet Star wars - the last jedi (13. december) og genindspilningen af jumanji (25. december)

I det sidste halvår fylder filmatiseringer af graphic novels en del. Hele tre film, og jeg er i tvivl om jeg vil se endnu en reboot af Spider-Man, men jeg synes den lyder lovende. Jeg glæder mig helt vildt til Thor og Justice League. Det er nok dem jeg glæder mig absolut mest til det næste halvår. Og jeg overvejer om jeg skal læse Stephen Kings The Dark Tower og Agatha Christie Murder on the Orient Express før jeg ser dem i biografen.





Spider-Man: Homecoming
Premiere 06. juli 2017






The Dark Tower
Premiere 17. august 2017







Thor: Ragnarok
Premiere 26. oktober 2017






Justice League
Premiere 16. november 2017







Murder on the Orient Express
Premiere 23. november 2017

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig