tirsdag den 8. august 2017

Blogtour: Ursiderne kapitel 2




Lige om lidt sker det - Ursiderne rammer Danmark som en storm! Men Nanna har været så fantastisk at dele de syv første kapitler med os allerede inden udgivelsen! I dag deler jeg andet kapitel med jer, det første kan I læse inde på Nanna Foss' egen side her

Da Nanna spurgte om jeg ville være en del af hendes blogtour blev jeg himmelhenrykt. Jeg har et helt særligt forhold til Spektrum serien da jeg har været betalæser på de første to bøger og ja vidst nok endda den aller første læse af Leoniderne overhovedet. Nanna har også været så fantastisk at betalæse em af mine historier. Men ikke nok med det så knus-elsker jeg virkelig bøgerne. Nanna Foss er en utrolig dygtig forfatter - ikke nok med at hun bare smider de mest fantastiske historier ud af ærmet, så gør hun også et kæmpe, kæmpe, KÆMPE stykke arbejde med sine bøger og det kan mærkes. Nanna Foss er uden tvivl en af de aller bedste danske fantasy forfattere vi har herhjemme ligenu, hvis ikke DEN bedste, og hun ville uden tvivl også nå langt på et internationalt marked hvis hun en dag fik chancen.

'Ursiderne' har været længe undervejs, og det er der virkelig ikke noget at sige til, når man ved hvor stor arbejde Nanna gør med bøgerne. Udover det i almindeligvis store bogredigerings- og skrivearbejde, så har hun samtidig gennemført forfatteruddannelsen i børnelitteratur og derudover så må man ikke glemme at de her bøger jo er mursten altså. Og der er virkelig mange tråde at holde styr på i sådan et enormt tidsrejse univers som Nanna har skabt, men det er jo også det der er så fedt ved det!







Jeg vil anbefale jer at gå ind og læse mit interview med Nanna her og hvis du endnu ikke har læst Leoniderne eller Geminiderne, så kan du læse mine anmeldelser af dem her: Leoniderne - Geminiderne

Tjek endelig også Nannas egen hjemmeside ud for diverse Spektrum ting, og så vil jeg helt sikkert anbefale jer at tjekke Nannas facebook side og instagram profil ud - hver måned holder hun nemlig en spotspektrum konkurrencen som er værd at deltage i fordi man kan vinde de fedeste Spektrum præmier.

Rosen her er mit seneste bud på en #spotspektrum. Rosen er fra den dag min niece blev student og man laver den åbenbart til dem der går på internationale-linjer. Smuk er den i hvert fald og man kan jo nærmest ikke komme tættere på en Spektrum rose end den her.

Nå nu skal jeg ikke holde jer hen længere:








Her er det, glæd jer - det er fantastisk!








 Foto: Zafar Iqbal



Følg med på disse blogs de næste dage og få flere Ursiderne kapitler:

Boghjørnet
Den rullende bogblogger
Julie the Book Cat
Ruskjærs bøger
Paper Quests
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig