torsdag den 17. maj 2018

The Way to Game the Walk of Shame






The Way to Game the Walk of Shame

Forfatter: Jenn P. Nguyen
Selvstændig historie
Genre: Kærlighed, realisme
Målgruppe: YA

Bogen fås ikke på dansk


Taylor Simmons is screwed. Things were hard enough when her single-minded dedication to her studies earned her the reputation of being an Ice Queen, but after getting drunk at a party and waking up next to bad boy surfer Evan McKinley, the entire school seems intent on tearing Taylor down with mockery and gossip.

På papiret lød det her som en rigtig sød og sjov kærlighedshistorie - noget i stil med Kasie West. Det var også en sød kærlighedshistorie, men jeg kunne ikke helt forene mig med karakterne, eller var det skrivestilen? Noget var i hvert fald off. Der var ikke noget indlysende dårligt i vejen med bogen, men den var til tider frygtelig kedelig og det var som om den ikke helt kunne levere det den lovede.

Så det er en blanding af at jeg var skuffet og at jeg tog evigheder om at læse den, at jeg ender på en middelmådig rating. Der var bare ikke noget der som sådan drog mig ind i historien. Den var som sådan ikke rigtig interessant. Det føles mest af alt som om forfatteren holdte igen, både med det at skrive kærlighedsscener men også med personerne. De virkede distanceret og til tider uinteressante. Og den var slet ikke sjov som den havde potentiale til.



 

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig