fredag den 20. juli 2018

Alt eller intet








Alt eller intet

Forfatter: Simona Ahrnstedt
Originalsprog: Svensk, Allt eller inget
Genre: Romance / kærlighed
Målgruppe: Voksne
Udgiver: Flamingo Books


Tak til Flamingo Books for anmeldereksemplaret


Simona Ahrnstedt – Sveriges romancedronning – er tilbage!
Lexia Vikander er tekstforfatter på et reklamebureau, og hun elsker sit arbejde – selvom hun ikke altid føler sig godt tilpas ved siden af sine polerede, åleslanke og sundhedsfikserede kolleger. Derudover er hendes arbejdsplads i oprør, for en ny ejer har taget over, og rygtet siger, at der er en kæmpe fyringsrunde på vej.



Hvis man vil have en virkelig forrygende god, moderne kærlighedshistorie, så skal man kigge efter Simona Ahrnstedts bøger. Jeg var vild med hendes 'Only one night' serie - hvoraf der indtil videre er udkommet tre bøger på dansk og det samme er jeg med hendes nyeste 'Alt eller intet'.

'Alt eller intet' er virkelig skøn, fordi den giver dig en klassisk kærlighedshistorie med et moderne tvist. Samtidig tager den et ret stort tema op som body shaming og det elsker jeg den virkelig for. For der er virkelig nogle gode budskaber indimellem, som vi alle burde tage og leve lidt efter. 'Alt eller intet' er samtidig helt igennem forførende læsning, for Simona Ahrnstedt kan skrive så pulsen stiger. Hun er en af de forfattere, hvoraf jeg vil læse alt hvad de skriver.

Jeg fløj igennem historien og jeg nød at tilbringe tid med personerne, og det var på alle måder en let og uforpligtende læseoplevelse - uforpligtende på den måde, at man bare skal lade sig rive med og nyde den æske chokolade som bogen er.






SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig