torsdag den 19. juli 2018

Bedste bøger læst i første halvår af 2018

Denne liste laver jeg hvert år og det er for at give en slags status af hvad der er mine absolutte yndlings læseoplevelser i år indtil videre. I videoen, i bunden af indlægget, fortæller jeg lidt mere om hvorfor de i top 5 er mine yndlings.

Listen her gælder som sædvanlig ikke genlæsninger, men selv som genlæsninger burde Den, der lever stille og Ond vilje være på denne liste, men fælles for dem begge, er at jeg læste dem sidste år og genlæste dem i år. Hvilket også siger noget om hvor glad jeg er for dem.




I top 5 har jeg læst disse fantastiske bøger for første gang i år og knuselsket dem:



Mansfield Park af Jane Austen




Northanger Abbey af Jane Austen





Legendary af Stephanie Garber





Små påsatte brande af Celeste Ng







Mythos af Stephen Fry







Top ti:



Heir of fire af Sarah J. Maas





Knivens stemme af Patrick Ness






A Court of Wings and Ruin af Sarah J. Maas






Devil in Spring af Lisa Kleypas





The Toymakers af Robert Dinsdale










SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig