mandag den 3. december 2018

Farvel november, goddag december

Jeg startede ret tidligt på jul i år og jeg har derfor allerede købt alle julegaver og december fødselsdagsgaverne. Jeg har også pyntet op og lavet julekalender både til min søn og min mand.

Det er faktisk ret skønt, allerede at have styr på det. For så slipper jeg for at julestresse og det jeg så når fra nu af er bare bonus. Men udover at have styr på den del så har jeg også allerede set en mængde julefilm og læst julebøger, ja grundlæggende er jeg bare i vaskeægte julehumør og det klædte min november måned rigtig meget. 



I november ...

... bloggede jeg næsten hver dag. Det var ret hyggeligt om end ved at blive en smule stressende der til sidst. Jeg ser frem til at vende tilbage til mit sædvanlige bloggen hver anden dag.

... læste jeg en masse skønne julebøger. Du kan læse lige her hvad jeg har læst indtil videre og hvad jeg kunne tænke mig at læse i december. Indtil videre har jeg været mest glad for Snesøsteren og Julen varer længe ...

... testlæste jeg for to virkelig dygtige forfattere. Det er faktisk også et eneste jeg kan sige om det, udover: glæd jer!

... blev jeg interviewet af DR som lavede en artikel om George R. R. Martins nye bog, Ild og blod. Den kan læses lige her

... så jeg Fantastiske skabninger 2 i biografen og du kan læse min anmeldelse af den lige her










I december vil/skal jeg ...


... jule, jule, jule om min familie

... læse flere skønne julebøger

... fuldføre mine boglige udfordringer for 2018 - det har jeg dog næsten allerede

... snacke på masser af julelækkerier når jeg læser. Jeg er særligt vild med at drikke kakao i juletid og spise de der snebolde.

... gerne se Nøddeknækkeren i biografen - den nye Disney udgave ser simpelthen så fortryllende ud.

... til julefrokoster og grundlæggende bare nyde at der er lejligheder til at pynte sig selv lidt



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig