mandag den 31. december 2018

Godt nytår!


Rigtig godt nytår til jer alle sammen! Sikke et skønt år 2018 var, og jeg håber at 2019 bliver mindst lige så fantastisk for os alle sammen.

I 2018 blev jeg bekræftet i at selv efter 7 års blogging, så kan jeg stadig udvikle mig og bloggen. Og det synes jeg er en vidunderlig følelse. Min fotografering bliver gradvist bedre - det samme med videoredigering, selvom der stadig er et stykke vej før det bliver rigtig godt. Men det er det som gør det så fedt, at der er masser af ting jeg kan blive dygtigere til, men det fedeste og bedste er nu engang jer! Tak!

Tusind tak for al jeres støtte, at I stadig læser med og for hvert enkelt like og kommentar eller venlig tanke. Det gør mig så glad!

I må have en dejlig nytårsaften. Fejre livet og hinanden, og pas godt på jer selv. Vi ses i det nye år!




Her ser I de ni mest likede billeder fra min instagram profil i år, der viser at mine følgere har været lige så betaget af Leonora Christina Skov og hendes bøger som jeg har været, og lige som mig ikke kan komme jer over hvor smukke de der metalliske omslag er - på både F. Scott Fitzgerals bøger og Jane Eyre. 

SHARE:

4 kommentarer

  1. Svar
    1. Rigtig godt nytår til dig også sødeste Sidsel - jeg blev helt misundelig på det Gatsby party, havde faktisk selv overvejet at jeg skulle tage afsted, men det lå ikke i kortene i år. Har ellers den perfekte kjole til det. :0)

      Slet
  2. Rigtig god nytår :) Håber du får et skønt 2019!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, sødeste Iben. Jeg håber også du får et rigtig dejligt og helt igennem skønt 2019!

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig