søndag den 7. april 2019

Farvel marts, goddag april


Marts har indtil videre været den måned der fløj hurtigst forbi og det sagde jeg ellers også om februar, men jeg ved ikke hvor tiden bliver af. Men min kalender for marts har også været ret overtegnet, blandt andet har der været ikke mindre end 6 tandlægebesøg. De fire af dem mine. Ja, det lyder ret trist men jeg har heldigvis også lavet en masse gode ting i marts.





Det skete i marts:


Jeg fandt mine papbøger i vores lille lokale boghandel!!

Været på inspirationssemiar med kollega - hvor vi bl.a. nørdede papir, og ja, det lyder kedeligt, men papir er faktisk ret spændende!

Læste på et par tystys projekter - som var VIRKELIG fantastiske!

Sendte jeg en virkelig fed bog til tryk, Roser & violer af Gry Kappel Jensen, som jeg både nervepirrede og spændt glæder mig til at se komme fra tryk. Især for at se hvordan forsiden bliver. ÅH, jeg håber det bliver godt!

Jeg fik hevet mit kamera alt for lidt frem i marts måned - som i seriøst, alt for lidt. Det må jeg gøre bedre i april.












Det ser jeg frem til i april


GAME OF THRONES!! Enough said.

At se Avengers - Endgame i biografen - og så skal vi også lige gense den første inden.

Påskeferie = mere læsning og skrivning!

At arbejde på et par fede bogforsider - egentlig laver jeg flere bogforsider i april end det, men der er bare særligt to styk jeg virkelig ser frem til.

Læse mere end i marts (og tage flere billeder)

Måske sidde udenfor og læse? Forhåbentlig bliver vejret til det.

Holde en lille giveaway - jeg tænker det er ved at være lidt tid siden jeg lavede en sidst.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig