tirsdag den 7. maj 2019

Farvel april, goddag maj

Det her år ... amen seriøst. Er jeg den eneste som føler at 2019 er fløjet afsted? Jeg synes ikke engang jeg løber for at følge med længere. Eller jeg løber ... men så tror jeg at jeg er ved at indhente marts og så er det pludselig maj. Det er sådan jeg har det ligenu.

Jeg har også en lille smule svært ved efterhånden at skille månederne ad, og hvis ikke det næsten var for Game of Thrones til at markere april, så ville jeg stadig tro at vi lige havde forladt marts.



Det skete i april:

Jeg fik ingen bibliotekspenge, hvilket jeg absolut heller ikke havde forventet, men bare det at få det brev er lidt sjovt. :0)

Lavede jeg 12 forsider og flere store bøger på arbejdet - ikke noget at sige til at jeg har haft travlt.

Så jeg Avengers Endgame - min anmeldelse for de interesserede kan læses på min www.karinhald.dk blog.

Så jeg Game of Thrones og det er E P I C ! men også snart slut, desværre ... OMG hvad vi nu se!?

Holdte fødselsdag for ham den 3-årige.







Det skal / vil jeg gerne i maj:

Jeg skal til Event med Gry Kappel Jensen og Roser & violer - en helt igennem fantastisk bog som jeg har været så heldig at være en del af processen af blandt andet med forsiden. Jeg har modtaget så mange søde beskeder og rosende ord om den forside fra mange af jer fra instagram. Mange tusind tak for det! <3

Jeg har bestilt Owlcrates Caraval bogkasse, og den skulle jeg modtage her i maj. Jeg er vild med Caraval serien og jeg kan næsten ikke vente med at læse hendes nye bog 'Finale'.

Jeg vil vildt gerne se Aladdin i biografen. Det var virkelig en film som jeg elskede som barn.

Stille mig tæt på en rapsmark og bare dufte dufte dufte til den søde rapsblomstduft.

Finde en ny lækker sommerte og drikke en masse iskaffe.

Begynde at grille og læse mere i haven.

Forsøge at finde flere tidspunkter til at stoppe op og slappe af og huske hvilken måned jeg befinder mig i og om jeg løber efter hvor jeg egentlig gerne vil hen.


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig