søndag den 16. juni 2019

Love, life and the list






Love, life and the list

Forfatter: Kasie West
Enkeltstående historie
Genre: Kærlighed, realisme
Målgruppe: YA

Bogen fås ikke på dansk


Seventeen-year-old Abby Turner’s summer isn’t going the way she’d planned. She has a not-so-secret but definitely unrequited crush on her best friend, Cooper. She hasn’t been able to manage her mother’s growing issues with anxiety. And now she’s been rejected from an art show because her work “has no heart.” So when she gets another opportunity to show her paintings Abby isn’t going to take any chances.

Love, life and the list var lidt en skuffelse. Så jeg følte at det var tid til lige at træde et skidt tilbage fra Kasie Wests forfatterskab. Jeg har ellers altid været så glad for hendes bøger men de sidste tre stykker jeg har læst af hendes har alle følt forhastede og ikke helt op til standarden. På papiret burde Love, life and the list være den perfekte sommerbog, men den levede aldrig op til potentialet.

Titlen og bagsideteksten giver indtrykket af at bogen handler om at personen følger en bucketliste, og det synes jeg lød som et fedt koncept - listeglade menneske som jeg er  - men det havde faktisk ikke ret meget med handlingen at gøre.

Hovedpersonen og derigennem kærlighedshistorien var egentlig ret kedelig. Og jeg føler virkelig at Kasie West bare har smidt den her bog ud af ærmet og ærligt talt ikke har følt en skid mens hun skrev den. Jeg havde egentlig en anden ny Kasie West bog til at ligge, men den har jeg ligenu meget lyst til at læse. Det er ærgerligt, for jeg knuselskede hendes fire første bøger.






SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig