mandag den 10. juni 2019

Starry eyes








Starry eyes

Forfatter: Jenn Bennett
Enkeltstående bog
Genre: Realisme, sommertematik og kærlighed
Målgruppe: YA og opefter

Bogen fås endnu ikke på dansk


When a group camping trip goes south, Zorie and Lennon find themselves stranded in the wilderness. Alone. Together. With no one but each other for company, Zorie and Lennon have no choice but to hash out their issues via witty jabs and insults as they try to make their way to safety. But fighting each other while also fighting off the forces of nature makes getting out of the woods in one piece less and less likely.

Selvom hovedpersonen, Zorie, føltes usammenhængende og irriterende for mig i starten af bogen, så gik der ikke langt tid før bogen havde mig fuldstændig hooked. Jeg elskede det hiking eventyr bogen tog mig med på, det gav mig næsten helt lyst til selv at tage på hiking eventyr. For Jenn Bennett beskriver det hele så indlevende, at jeg følte mig en stor del af det eventyr hovedpersonerne var på.

Jeg elskede de fine kort af de forskellige hiking ruter der var løbende i bogen og jeg elskede Lennon og kærlighedshistorien. Især fordi der var masser af 'tension' imellem personerne, så hver gang de skændtes eller nærmest gjorde det modsatte, var det næsten som om det stod ud af siderne.

Derudover gav bogen mig fuld sommerfølelse og det var det jeg havde håbet på at få, men som mange bøger aldrig helt formår i det omfang som jeg drømmer om. Den her bog gav mig bålkaffe, aftener fyldt med stjerner, eventyr og 'eksotiske' steder jeg ikke før havde været.

Det var den perfekte sommerbog! Og den bedste jeg længe har læst.











SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig