onsdag den 7. august 2019

Sommerlæsning 2019 - 2. update





Det er altså virkelig sølle, hvor lidt jeg får læst i min sommerferie. Det kommer altid bag på mig og det er ikke fordi, at jeg ikke læser noget, for det gør jeg. Men det er bare ikke så meget som det plejer og det er lidt i en bog her og lidt i en bog der. Tiden går selvfølgelig til de projekter som vi ikke kan nå i hverdagen samt bare det at være sammen og nyde hinanden. Vi får blandt andet spillet en hel masse brætspil og det er super hyggeligt.

Meeen jeg håber nu jeg kan få læst noget mere fra min liste i resten af august.








Bøger jeg har læst siden sidste update










Bøger fra min sommer-tbr jeg mangler at læse

















SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig