mandag den 5. august 2019

Læsestatus juli 2019


(Nogle af bøgerne er anmeldereksemplarer) 


10 korte bøger (+ en bog i forbindelse med arbejdet) blev det til i juli og det er egentlig ok når jeg medregner at jeg ikke har læst særlig meget i min ferie. 




Månedens læsning:

Og så drukner jeg ... af Ditte Wiese
Duftapoteket (#1) af Anna Ruhe
Dragon Age: Magekiller af Greg Rucka
Den store Disney bog af Jim Fanning
Dragon Age: Knight Errant af Nunzio DeFilippis
Mormor af Christiane Hector
Dragon Age: Deception af Nunzio DeFilippis
Morfar af Christiane Hector
Perfume: A Guide to Choosing, Wearing and Loving Perfume af Neil Chapman
Everything I Never Told You af Celeste Ng



Månedens anmeldelser:

Tolkien: Maker of Middle-earth af Catherine McIlwaine
Duftapoteket (#1) af Anna Ruhe
Den halves arv (Grænsen til Trafallas, #1) af Julie M. Day
Saga: Book Two af Brian K. Vaughan
Og så drukner jeg ... af Ditte Wiese
Perfume: A Guide to Choosing, Wearing and Loving Perfume af Neil Chapman Brunch af Agnete og Poul Wulff
Den store Disney bog af Jim Fanning
The Adventures of Tom Bombadil af JRR Tolkien
Wonder Woman: The Rebirth Deluxe Edition - Book 1 af Greg Rucka


Månedens tema:

Mine bedste sommerlæsningsanbefalinger 2019
Godnatlæsning i øjeblikket #1
Top 5 bedste bøger jeg har læst i 1. halvår af 2019



Månedens læseliste update:

Sommerlæsning 2019 - 1. update

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig