lørdag den 26. oktober 2019

Mine nye bogkøb #5 - vlog






Kommer der mon en dag, hvor jeg ikke køber så mange bøger? Det var i hvert fald ikke i år, for i videoen viser jeg de bøger jeg har købt siden lidt før sommerferien, og jeg har allerede en god stak nye bøger som enten er på vej eller allerede er i huset. (Blandt andet årets rov af julebøger) Men nu må jeg heller ikke købe flere bøger til mig selv før jul, har jeg bestemt. Så hellere købe bøger i gave til andre. Og så må vi se om jeg bliver bedre til at begrænse mit indkøb til næste år, for det er jo - som jeg også siger i videoen - fjollet at blive ved med at købe bøger, når man ikke får læst dem man allerede har købt. Så jeg vil gerne være bedre til at kunne følge med mine bogindkøb og ikke lade mig så hurtigt forblænde af deres bogskønhed eller tiltalenhed.








SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig