fredag den 1. november 2019

Bog-udfordrings FAIL






Jeg elsker som bekendt, at have læseudfordringer, og det mest fordi de minder mig om, hvad det er jeg rigtig gerne vil læse når et nyt spændende anmeldereksemplar overtager det andet. Men i år pga. min graviditet så har jeg ikke haft så meget læseoverskud som jeg plejer, så både udfordringer og anmeldereksemplarer har lidt under det.

Så derfor kaster jeg håndklædet i ringen - selv om jeg stadig har et par måneder at indhente det tabte.

Jeg drømmer stadig om at læse alt det jeg ikke har nået, men det må vente lidt længere. Også den YA udfordring jeg lavede i sommers og som jeg ellers er ret så slemt begejstret for at lave, men forhåbentlig kan jeg gøre det i foråret.


Måske jeg stadig når at læse lidt af det, men anmeldereksemplarerne trænger til lidt kærligt fokus, så jeg kan komme i bund og forhåbentligt holde det nede på et niveau som jeg kan være i. Samtidig med at jeg kan få læst flere af de bøger jeg selv køber.

Her er hvor håbløs bagud jeg er med mine udfordringer - som I i øvrigt altid kan følge med i under fanen "udfordringer":





Genlæs Lord of the Rings





Læs Diana Gabaldons Voyager og Drums of Autumn





Ti jeg vil læse i 2019:



En bog af Roshani Chokshi

The King's Curse af Philippa Gregory

Neil Gaimans The Sandman omnibus 1

En biografi af Tolkien

Middlemarch af George Eliot

Little Women af Louisa M Alcott

Snigmorderens lærling af Robin Hobb

A Sky Painted Gold af Laura Wood

Noget af Celeste Ng

The Essex Serpent af Sarah Perry








Genlæs en elsket debutant bog fra YA Golden Age 

C.C Hunter - Born at Midnight



Læs første bog i en ny serie fra en YA Golden Age debutant forfatter

Passanger af Alexander Bracken



Læs en ulæst bog på hylden fra YA Golden Age

Something Strange and Deadly af Susan Dennard



Afslut en bogserie der begyndte i YA Golden Age

Sarah J. Maas Throne of Glass serie



Læs en character-switch bog fra en serie i YA Golden Age

Sweet Temptation af Wendy Higgins


Læs en ny bog af YA Golden Age forfatter, hvis bøger du ikke har været så glad for

Six of Crows af Leigh Bardugo






SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig