torsdag den 24. december 2020

Rigtig glædelig jul

 







Rigtig glædelig jul til alle jer der læser med. Jeg håber I får en rigtig god aften trods det-unævnelige corona. Vi får selv en lidt mere stille og rolig dag i dag på matriklen. Normalt er vi til julefrokost hos mine forældre hvor jeg også får set min søster og mine niecer, men i år ønsker vi dem glædelig jul på afstand. Ellers så kommer dagen til at forløbe næsten som den gør hvert år, med juleaften med mine børns farmor. I år er det Christians første jul og jeg ser særligt frem til at have to juleglade børn i år. Åh, jeg håber de bliver glad for deres gaver. 

SHARE:

1 kommentar

  1. I lige måde! Håber der var nogle hårde pakker, der kan læses i de kommende dage ;-)


    Mvh.
    Den tidligere Lille Bogblog

    SvarSlet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig